Direct la conținutul principal
Comenzi asistate (telefonice)

Dacă doriți să asistați un cli...

Blugento avatar
Scris de Blugento
Actualizat cu mai mult de 3 ani în urmă

Dacă doriți să asistați un client ce plasează o comandă telefonică, accesați Vânzări > Comenzi și apăsați pe butonul ”Creare comandă nouă” din partea dreaptă.

După apăsarea butonului veți fi redirecționat în pagina de selecție a clientului. Dacă aveți datele clientului salvate, apăsați butonul ”Resetare Filtru” și alegeți clientul din listă. Dacă este un client nou apăsați butonul ”+ Creare client nou” și introduceți datele acestuia.

Introduceți produsele comandate de client cu ajutorul butonului ”+ Adăugare Produse”, selectați valuta și grupul din care face parte clientul.

În partea de jos completați datele necesare adresei de facturare și livrare. După ce ați introdus și verificat datele, apăsați butonul ”Trimite comandă” din partea dreaptă în josul paginii. Sfatul nostru este să bifați opțiunea ”Trimitere Confirmare Comandă” de deasupra butonului ”Trimite comandă” pentru a anunța clientul pe email că a fost înregistrată comanda.

Dacă doriți să salvați sau să trimiteți datele comenzilor, facturilor sau livrărilor dvs., puteți exporta datele în format CVS sau XML Excel.

Citiți și

Ați primit răspuns la întrebare?