Pentru a vizualiza comenzile plasate, selectați categoria ”Vânzări”, apoi ”Comenzi”. Va apărea o listă cu toate comenzile magazinului online, indiferent de starea acestora.
În partea din dreapta a paginii, lângă butonul ”vizualizare” este afișată starea comenzilor. Acestea pot fi:
Pending. Atunci când o comandă este plasată, indiferent de către cine, aceasta va apărea în listă în starea ”Pending”. Comanda nu a fost procesată în nici un fel.
Pending Payment și Pending PayPal. Dacă clientul optează să plătească în avans (cu cardul de credit sau prin PayPal), această stare va fi atribuită comenzii până când plata este efectuată.
Processing. După emiterea facturii pentru o comandă, starea acesteia se va schimba în ”Processing”. Această stare înseamnă că a fost trimisă factura sau a fost trimisă livrarea, însă nu amândouă.
On hold. Această stare este atribuită comenzilor ce au fost puse în așteptare. Pentru a pune sau a scoate o comandă din așteptare, vizualizați comanda și apăsați butonul ”Pune în așteptare” sau ”Scoate din așteptare” din partea dreapta, sus.
Suspected Fraud. Magazinul dumneavoastră online are algoritmi pentru a detecta acțiunile frauduloase. Dacă acești algoritmi detectează o anomalie, comanda va fi blocată asemănător stării ”On hold”. Această stare trebuie schimbată manual de către administratorul magazinului.
Canceled. Dacă comanda este anulată de către administratorul magazinului sau de către client, aceasta va avea starea ”Canceled”. În plus, dacă o comandă nu este achitată în intervalul specificat, comanda va fi anulată automat și îi va fi atribuită această stare.
Complete. Pentru ca o comandă să aibă această stare, factura trebuie să fie emisă și plătită, iar livrarea să fi fost efectuată.
Closed. Dacă o comandă a fost finalizată, dar returnată și suma restituită clientului, comanda va avea starea ”Closed”.
Vă recomandăm să citiți și