Pentru a vizualiza comenzile plasate, selectați categoria ”Vânzări”, apoi ”Comenzi”. Va apărea o listă cu toate comenzile magazinului online, indiferent de starea acestora.

În partea din dreapta a paginii, lângă butonul ”vizualizare” este afișată starea comenzilor. Acestea pot fi:

  • Pending. Atunci când o comandă este plasată, indiferent de către cine, aceasta va apărea în listă în starea ”Pending”. Comanda nu a fost procesată în nici un fel.
  • Pending Payment și Pending PayPal. Dacă clientul optează să plătească în avans (cu cardul de credit sau prin PayPal), această stare va fi atribuită comenzii până când plata este efectuată.
  • Processing. După emiterea facturii pentru o comandă, starea acesteia se va schimba în ”Processing”. Această stare înseamnă că a fost trimisă factura sau a fost trimisă livrarea, însă nu amândouă.
  • On hold. Această stare este atribuită comenzilor ce au fost puse în așteptare. Pentru a pune sau a scoate o comandă din așteptare, vizualizați comanda și apăsați butonul ”Pune în așteptare” sau ”Scoate din așteptare” din partea dreapta, sus.
  • Suspected Fraud. Magazinul dumneavoastră online are algoritmi pentru a detecta acțiunile frauduloase. Dacă acești algoritmi detectează o anomalie, comanda va fi blocată asemănător stării ”On hold”. Această stare trebuie schimbată manual de către administratorul magazinului.
  • Canceled. Dacă comanda este anulată de către administratorul magazinului sau de către client, aceasta va avea starea ”Canceled”. În plus, dacă o comandă nu este achitată în intervalul specificat, comanda va fi anulată automat și îi va fi atribuită această stare.
  • Complete. Pentru ca o comandă să aibă această stare, factura trebuie să fie emisă și plătită, iar livrarea să fi fost efectuată.
  • Closed. Dacă o comandă a fost finalizată, dar returnată și suma restituită clientului, comanda va avea starea ”Closed”.

Vă recomandăm să citiți și

Ai găsit răspunsul căutat?