Listele de dorințe (Wishlist) sunt liste în care clienții pot pune articole pe care doresc să le cumpere sau de care sunt interesați. Pentru a adăuga un articol în lista de dorințe, clientul trebuie să intre pe pagina produsului și să apese butonul ”Lista de dorințe”.

Dacă un client dorește să își revizuiască lista de dorințe, trebuie să acceseze pagina ”Contul Meu”, iar apoi ”Lista mea de Dorințe”. De acolo, poate partaja lista prin e-mail cu un mesaj personalizat și poate adăuga articolele în coșul de cumpărături individual cu butoanele ”Adăugare în Coș” sau toată lista simultan cu butonul ”Adăugare toate în Coș”.

De asemenea, clientul poate actualiza lista de dorințe pe această pagină, schimbând cantitatea fiecărui articol și apăsând butonul ”Actualizare Listă Dorințe”.

În plus, un client poate transfera articole direct din coșul de cumpărături în lista de dorințe. Pentru a face asta, trebuie să deschidă coșul de cumpărături și să apese pe butonul aferent listei de dorințe.

Ca administrator al magazinului online, puteți vizualiza lista de dorințe a unui client selectând secțiunea ”Clienți” din meniul principal, apoi selectând ”Gestionare Clienți”. După ce selectați un client, în secțiunea ”Vizualizare Client” va fi o categorie numită ”Listă Dorințe” care va afișa și numărul de articole din listă. Dacă accesați această secțiune, va fi afișată lista de dorințe a clientului.

De asemenea, există o secțiune numită ”Listă Dorințe” în meniul din stânga. Dacă accesați această secțiune, se va afișa doar lista respectivă. Aveți posibilitatea de a configura sau de a șterge orice articol din lista de dorințe a clientului.

Vă recomandăm să citiți și articolele despre

și

Ai găsit răspunsul căutat?