Pentru a afla mai multe despre elementele de SEO ale magazinului, citiți articolul despre 

  • Atunci când adăugați un produs nou, scrieți descrieri (”Descriere” și ”Short Description”) unice. Dacă folosiți descrierile procurate de la producători sau copiați textul unui alt comerciant, există riscul ca motoarele de căutare să eticheteze aceste descrieri ca fiind ”conținut duplicat” ceea ce va duce la o penalizare a rangului paginii.
  • Folosiți cuvinte cheie lungi și specializate. Cu cât un cuvânt cheie este mai scurt și mai general, cu atât va avea concurență mai mare în motoarele de căutare. Dacă folosiți cuvinte cheie mai lungi (3 sau mai multe cuvinte), veți avea un rang mai bun și va crește ”calitatea” potențialilor clienți pe care îi veți atrage. Un exemplu ar fi să folosiți ”papuci sport de alergat Nike” în loc de ”papuci sport”. Astfel, folosiți și cuvântul cheie general ”papuci sport”, dar și cel specializat.
  • Folosiți funcția de recenzii. Recenziile clienților crează încredere în magazinul și brand-ul dumneavostră , dar are și un efect asupra optimizării. Motoarele de căutare acordă prioritate mai mare paginilor care primesc actualizări constante, cu conținut unic. Recenziile clienților constituie conținut unic, deci fiecare recenzie vă va îmbunătăți rangul pe motoarele de căutare.
  • Facilitați și încurajați distribuirile pe platforme de socializare. Fiecare link extern către o pagină îi îmbunătățește scorul SEO. Cel mai bun mod de a obține link-uri externe este să încurajați vizitatorii și clienții să distribuie paginile magazinului pe diferite platforme și rețele de socializare. Vă recomandăm să adăugați pe paginile produselor butoane de ”share”, iar atunci când organizați concursuri sau promoții, să vă încurajați audiența să distribuie conținutul magazinului online.
  • Incorporați cât mai multe imagini și video-uri pe site. Produsele fără imagini nu sunt la fel de atractive pentru clienți ca și cele cu imagine, dar aceste tipuri de fișiere sunt benefice și pentru scorul SEO al site-ului atunci când au informațiile meta corecte. Folosiți imagini și videoclipuri de calitate pentru a vă îmbunătăți atât rangul, cât și rata de conversie.
  • Optimizați site-ul pentru dispozitive mobile. Traficul de pe dispozitive mobile este în creștere. Ca urmare, motoarele de căutare și-au schimbat algoritmii în așa fel încât site-urile bine optimizate să aibă prioritate atât pe dispozitive mobile, cât și pe calculatoare. În plus, și numărul de comenzi plasate de pe dispozitive mobile este în creștere, deci aveți șansa să vă creșteți și vânzările.
  • Păstrați produsele cu stoc epuizat pe site. Dacă stocul unui articol se epuizează, dar va fi cândva repopulat, nu eliminați pagina produsului respectiv. Paginile web cresc treptat în rang, deci dacă eliminați o pagină doar pentru a o reintroduce mai târziu, pierdeți acel rang. Vă recomandăm să păstrați pagina și să propuneți vizitatorilor articole similare până când produsul respectiv este din nou în stoc.
Ai găsit răspunsul căutat?