Pentru a anula o comanda deja facturata, din motive obiective ale clientului (ex: nu este multumit de produs, nu mai doreste produsul, etc.), accesati sectiunea Vanzari > Comenzi si selectati comanda facturata pe care doriti sa o anulati.

Accesati comanda prin apasarea butonului Vizualizare.

Din partea dreapta a ferestrei, apasati butonul Credit Memo.

Dupa apasarea butonului, vei fi redirectionat pe pagina de anulare a comenzii, iar in partea de jos, aveti urmatoarele optiuni:

  1. Returnarea produsului in stoc - Pentru a returna produsul in stoc, bifati casuta din coloana Returnat in stoc
  2. Comentarii credit memo - Din acest chenar puteti trimite mesaje de informare  catre clienti (ex: Stimate client, comanda cu numarul 10034523 a fost anulata)
  3. Taxa de ajustare - In aceasta caseta puteti ajusta suma clientului pe care doriti sa o rambursati. Daca lasati valoarea 0, clientului i se vor returna toata valoarea comenzii. Orice valoare introdusa in aceasta caseta, se va reduce din valoarea toatala a comenzii (ex: puteti introduce costul curierului in cazul unui retur).
  4. Trimite copie credit memo - Odata bifata aceasta casuta, clientul va primi un mail de notificare cu satustul comenzii (comanda a fost anulata). Daca aceasta casuta nu este bifta, clientul nu va primi mail-ul de notificare cu statusul comenzii.
  5. Rambursare off-line - Dupa selectarea optiunilor dorite (daca este cazul), apasati butonul Rambursare off-line pentu a finaliza procesul de anulare a comenzii si implicit de stornare a facturii.

In sectiunea Vanzari > Credit Memo-uri puteti vizualiza toate stornarile efectuate pe magazin.

Ai găsit răspunsul căutat?