Pentru expedierea comenzilor catre platforma https://mydpd.dpd.ro, administratorul care se ocupa de vanzarile magazinului trebuie sa efectueze urmatorii pasi:

  1. Se acceseaza comanda (la care clientul a ales metoda de livrare prin curier DPD) din sectiunea Vanzari > Comenzi.

2. Apasa butonul Expediere 

3. Se va deschide o noua fereastra, iar in partea de jos in tab-ul Grupeaza produsele livrate in cutii, trebuie apasat butonul Trimite livrare. In cazul in care dorit sa instiintati clientrul printr-un mail de notificare (proces verbal), faptul ca livrarea sa a fost expediata, bifati caseta Trimitere copie livrare. Notificarea va include si numarul de urmarire comanda (AWB).

4. Dupa trimiterea livrarii, va aparea o fereastra ce returneaza o invalidare a codului postal. Apasati butonul Cancel

5. Se va deschide o alta fereastra, iar aici apsati butonul Continuare.

6. Pentru finalizare expedierii comenzii catre platforma celor de la DPD din platforma Blugento, apasati butonul Trimitere.

Nota: Numarul de telefon introdus la plasarea comenzii trebuie sa fie compus din 10 cifre si sa fie valid. Daca numarul de telefon nu este valid, modulul va returna o eroare de invalitare, iar pentru remedierea acesteia, trebuie modificat numarul de telefon din interiorul comenzii. Dupa modificare trebuie reluati pasii 2 - 6.

7. Dupa efectuarea pasilor de mai sus, accesati contrul dvs. de DPD accesand url-ul https://mydpd.dpd.ro. Aici introduceti Nume utilizator si Parola dupa care apasati butonul Autentificare.

8. Accesati sectiunea  Expedieri > Expedieri, iar in parte de jos a paginii vor fi afisate comenzile.

Ai găsit răspunsul căutat?