Comenzile in care a fost selectata metoda de plata BT Pay, trebuiesc gestionate individual de catre administratorul magazinului din panoul de control, sectiunea Vanzari > Comenzi.

Accesati comanda in care s-a ales metoda de plata online, prin BT Pay, iar in interiorul acesteia aveti sectiunea BT Pay - Tranzactii.
Tipul tranzactiei trebuie sa fie Autorizare, iar starea comenzii sa fie pe DA.

NOTA: In caz contrar, daca starea comenzii este NU, va trebui sa contactati banca pentru informatii suplimentare, prin email (romcard@romcard.ro) sau telefonic (+4021 - 402 0029 / +4021 - 315 8557 / +4021 - 315 9557).

Daca starea comenzii este DA, trebuie sa incasati plata, prin selectarea optiunii Incasare plata din campul API Call Action, si apasarea butonului Trimite catre BT Pay.

Dupa incasare, tipul tranzactiei trebuie sa fie Incasare.

NOTA: In cazul in care un client plaseaza o comanda eronata, plata se poate anula, selectand optiunea Anulare plata din campul API Call Action, urmata de butonul Trimite catre BT Pay.

NOTA: Pentru orice alte nelamuriri legate de plata, va rugam sa contactati banca prin intermediul email-ului (romcard@romcard.ro) sau telefonic (+4021 - 402 0029 / +4021 - 315 8557 / +4021 - 315 9557).

Ai găsit răspunsul căutat?