Din panoul de control se pot genera rapoarte precum: total comenzi, total facturi, cele mai vandute produse, cele mai vizualizate produse, etc. 

Rapoartele se genereaza din sectiunea Rapoarte.

Ca si prim pas, inainte de generarea oricarui raport, este necesara efectuarea unei reactualizari a datelor/statisticilor, din sectiunea Rapoartea > Reimprospatare Statistici > selectati raportul/rapoartele pe care doriti sa le generati > selectati actiunea Reimprospatare Statistici Globale > apasati butonul Trimitere.

Dupa reimprospatare, generati raportul dorit. De exemplu, pentru comenzi, din Rapoarte > Vanzari > Comenzi,

Selectati perioada de cand si pana cand doriti sa fie generat raportul, si apasat butonul Afisare Raport.

Aveti posibilitatea sa setati si statusurile comenzilor pe care doriti sa le afisati.

Nota: Daca apar comenzi noi de la generarea ultimului raport, este nevoie din nou de Reimprospatare Statistici.

Recomandare: Selectare optiune Afisare valori Actuale pe Da.

Atentie: Daca statusul comenzii NU  este actualizat din Pending in Complete, comenzile cu statusul Pending nu sunt afisate in Rapoarte

La primirea comenzilor, acesta trebuie Facturate si Expediate (se modifica statusul), pentru a fi vizibile in rapoarte.

Dupa apasarea butonului de generare raport, vor fi afisate comenzile din aceasta perioada.

Aveti posibilitatea sa exportati comenzile in format CSV / XML Excel, prin apasarea butonului Exportare.

Ai găsit răspunsul căutat?