Prin intermediul modulului SmartBill aveți posibilitatea facturării directe a comenzilor plasate pe shop-ul dvs.
Funcționalități principale:
-sincronizare date comenzi din shop în platforma SmartBill (date client, produse, cantități comandate)
-emitere directă a facturilor din shop-ul online în platforma SmartBill
-salvarea clientului din shop în platforma SmartBill
-sincronizare stocuri din platforma SmartBill în shop-ul online (opțional)
Configurarea modulului se realizează în câțiva pași foarte simplii exemplificați mai jos:
1. Autentificare:
Accesați secțiunea Sistem > Configurație > SMART BILL CLOUD > Autentificare: introduceți credențialele de logare în SmartBill > Salvați.
2. Configurare emitere documente
Accesați secțiunea Sistem > Configurație > SMART BILL CLOUD > Setari:
Asigurați-vă că numele firmei dvs. este selectată la secțiunea "Compania implicită", după care Salvați.
Configurați mai apoi setările TVA în funcție de tipul entității și de asemenea în funcție de nevoi.
Configurați tot în funcție de tipul entității și în funcție de nevoi setările pentru emiterea documentelor:
-Tipul de document emis în SmartBIll: factura fiscală sau proformă;
-Serie implicita factura: seria facturii configurate în platforma Smartbill;
-Cantitate implicita: comandat/factura/livrat;
-Unitatea de masura implicita: bucăți sau Preluat din Smartbill;
-Preturile produselor din Magento sunt in: moneda magazinului online;
-Moneda documentului emis in Smart Bill: moneda setată în platforma SmartBill;
-Include transportul in factura?: Da/Nu;
-Salveaza clientul in Smart Bill: Da/Nu;
-Descarca gestiune Smart Bill: Da/Nu;
-Gestiune: selectați una dintre gestiunile pe care le aveți configurate în platforma SmartBill;
3. Emiterea facturilor
Pentru emiterea facturilor accesați comanda dorită din secțiunea Vânzări > Comenzi.
În interiorul comenzii, dreapta sus, veți avea butonul "Emitere în SmartBill". La apăsarea lui veți fi redirecționat către platforma SmartBill, unde veți avea transferate toate datele comenzii în cauză și unde veți putea emite direct factura.
4. Sincronizare stocuri din platforma SmartBill în shop-ul online (opțional)
În cazul în care doriți ca stocurile din magazinul online să fie sincronizate cu cele din SmartBill, puteți cere Project Managerului sau Specialiștilor tehnici Blugento (suport@blugento.ro), activarea opțiunii SmartBill Sync.
Această opțiune este disponibilă doar pentru clienții ce dețin pachetul "Platinum" de la SmartBill și au acces la API.
Pentru activarea acestei opțiuni vom avea nevoie de Token, API URL (din contul de Smartbill) și CIF-ul firmei.
Sincronizarea stocurilor se poate realiza o dată la 24h, 12h, 1h sau 30 min.