Direct la conținutul principal
Integrarea modulului Mailchimp cu Blugento

Integrarea modulului Mailchimp cu Blugento

Blugento avatar
Scris de Blugento
Actualizat cu mai mult de 3 ani în urmă

Mailchimp este un modul cu ajutorul căruia se pot crea șabloane care se pot trimite mai apoi clienților prezenți în contul de Mailchimp. Acest tip de șabloane sunt utilizate în scop de marketing, pentru a promova unul sau mai multe produse din shop. Mai multe detalii despre gestionarea contului Mailchimp și planurile tarifare ale serviciului le puteți găsi pe site-ul dezvoltatorului: https://mailchimp.com/

Prin integrare modulului Mailchimp cu magazinul se vor sincroniza următoarele informații: clienți, comenzi, produse.

În ceea ce privește sincronizare contului de Mailchimp cu shopul, ea se realizează cu ajutorul unei Chei API din contul Mailchimp. Preluați Cheia API prezentă în contul Mailchimp, urmând pașii de aici: https://mailchimp.com/help/about-api-keys/.

Notă 1: În cazul în care nu există o Cheie API creată, va trebui să creați una.

Pe urmă, mergeți în panoul de administrare al magazinului, secțiunea Sistem > Configurație > Mailchimp > Mailchimp integration by ebizmarts > Cheie API, și efectuați următoarele setări:

Notă2: În cazul în care nu regăsiți respectiva secțiune în shop, va trebui să trimiteți un email către support@blugento.ro în care să solicitați instalarea modulului.

1. Setați câmpul "Activat" pe Da.

2. Introduceți cheia API din contul Mailchimp în câmpul "Cheie API". *Să vă asigurați că în momentul introducerii nu au fost adăugate și spații goale suplimentare, înainte și după codul cheii.

3. Selectați listă de audiență pentru clienți, specifică contului Mailchimp, în care doriți să sincronizații clienții, din câmpul "Abonare Generală".

Notă3: În cazul în care nu aveți o listă de audiență pentru clienți creată în contul Mailchimp, va trebui să creați una, urmând pașii de aici: https://mailchimp.com/help/create-audience/

4. Apăsați butonul Salvare Configurație pentru a salva noile modificări.

Următorul pas este de a trimite datele de de ecommerce către contul Mailchimp din tab-ul Ecommerce.

1. Setați pe Da câmpul "Activat"

2. Setați pe Da câmpul "Subscribe all customers to the newsletter"

3. Apăsați butonul Salvare Configurație.

În cazul în care întâmpinați următorul mesaj în câmpul "Account details" din tab-ul Mailchimp integration by ebizmarts după salvare

  • No MailChimp store was created for this scope, parent scopes might be sending data for this store anyways.

  • You can create a new MailChimp store for this scope by configuring a new list for this scope.

, va trebui să deconectați integrarea din contul Mailchimp, secțiunea Integration > Manage > E-commerce > click pe iconița Magento1 > Manage your Sites > Disconnect.

Notă4: Cei de la Mailchimp nu au găsit o soluție la această problemă până prezent și de aceea este necesar să refaceți sincronizarea.

După deconectare, retrimiteți datele de ecommerce din shop, tab-ul Ecommerce.

  1. Click pe butonul Reset Mailchimp Store

  2. Click pe butonul Resend Ecommerce Data

Faceți un refresh al paginii și așteptați să se realizeze sincronizarea. Puteți urmări progresul în câmpul "Account details" din tab-ul Mailchimp integration by ebizmarts.

Notă5: Procesul de sincronizare variază în funcție de numărul informațiilor prezente în shop. El poate dura și ore sau chiar zile.

Pentru gestionarea contului Mailchimp, găsiți informații pe site-ul dezvoltatorului accesând link-ul: https://mailchimp.com/help/. De asemenea, aveți posibilitatea de a-i contacta de pe site-ul lor, accesând pagina: https://mailchimp.com/contact/, și selectând topicul de discuție dorit.

Ați primit răspuns la întrebare?