Integrare Facebook Conversion API

Integrare Facebook Conversion API

Blugento avatar
Scris de Blugento
Actualizat cu mai mult de o săptămână în urmă

Odată cu lansarea versiunii 14 a sistemului de operare iOS, Facebook a adus o serie de modificări cu privire la trackingul userilor în magazinele online.

Activitatea clienților ce utilizează un sistem de operare iOS, de la versiunea 14 în sus, se poate înregistra doar la nivel de server, în timp ce pentru versiunile anterioare ale sistemului iOS sau Android, informațiile se pot înregistra în continuare prin browser, cu ajutorul modulului Facebook Pixel.

În acest sens, a fost dezvoltat modulul Facebook Conversion API, pentru a permite ownerilor de magazine online să înregistreze activitatea clienților de pe magazin, în contul Facebook Business.

I. Facebook Conversion API

Pentru integrarea modulului Facebook Conversion API aveți nevoie de Access Token și Pixel ID, pe care le găsiți în contul vostru de Facebook Business.

De îndată ce aveți aceste informații, accesați secțiunea Sistem > Configurație > Facebook Conversion API și completați câmpurile cu informațiile necesare.

Notă 1: În cazul în care nu identificați secțiunea Facebook Conversion API, ne puteți comunica prin email la adresa support@blugento.ro

  • Activare - setați Da pentru a activa modulul, sau Nu în caz contrar

  • Enable Debug - setați Da pentru a înregistra log-urile de activitate pe serverul magazinului, sau Nu în caz contrare. Recomandăm să rămână setat pe Nu.

  • Mod Test - este detaliat mai jos. Se activează după configurarea modulului

  • Acces Token - introduceți token-ul generat în contul de Facebook Business

  • URL - introduceți url-ul conform următoarei structuri: https://graph.facebook.com/ + versiunea de api (v11.0 în cazul de față) + Pixel ID-ul din contul de facebook + /event. Ex.: https://graph.facebook.com/v11.0/1234556/events

După adăugarea informațiilor, apăsați butonul Salvare Configurație din partea dreaptă a ferestrei.

Mai apoi, activați modul test și introduceți codul prezent în contul de Facebook business, secțiunea Test events.

  • Mod Test - setați valoarea Da

  • Test Event Code - introduceți codul din contu de Facebook business

După adăugarea informațiilor, apăsați butonul Salvare Configurație din partea dreaptă a ferestrei.

Verificați event-urile înregistrate în contul de Facebook business în aproximativ 30 de minute de configurarea codului de test.

După vizualizarea informațiilor înregistrate în contul de Facebook business, puteți reveni în modul pentru a dezactiva modul de test.

După dezactivare, modulul va înregistra traficul clienților de pe magazin.

II. Facebook Pixel

Pixelul Facebook se integrează pe magazin din secțiune Sistem > Configurație > Facebook Pixel.

  • Activare - selectați opțiunea Activare pentru a activa modulul.

  • Enable Debug - setați Da pentru a înregistra log-urile de activitate pe serverul magazinului, sau Nu în caz contrare. Recomandăm să rămână setat pe Nu.

  • Pixel ID - adăugați Pixelul de Facebook din contul de Facebook business.

  • Activați scripturile dorite în funcție de specificațiile business-ului dvs.

  • Scripturi (Categorie Script) - selectați opțiunea Marketing.

După adăugare informațiilor, apăsați butonul Salvare Configurație din partea dreaptă a ferestrei.

Puteți verifica informațiile înregistrate pe magazin cu ajutorul extensiei Facebook Pixel Helper, disponibilă pe browserul Google Chrome.

III. Feed catalog produse

Feed-ul de produse pentru catalogul Facebook se poate genera cu ajutorul modulului Facebook Ads din secțiunea Sistem > Configurație > Facebook Ads (FACEBOOK ADS).

Notă 2: În cazul în care nu identificați secțiunea Facebook Ads, ne puteți comunica prin email la adresa support@blugento.ro

  • Scripturi - selectați opțiunea Marketing.

  • Frecvența - timpul la care se actualizează feed-ul. Unitatea de măsură este ora.

  • Ultima durată de executare - ultima actualizare a feed-ului. Ora afișată este a serverului. Pentru România este + 2 ore pe perioada de iarnă și + 3 ore pe perioada de vară.

  • Two prices in feed - setați Da pentru a afișa prețul de bază și prețul redus al produselor în feed, sau Nu pentru a afișa numai prețul de bază.

  • Feed Url - link-ul de acces al feed-ului de produse.

După adăugare informațiilor, apăsați butonul Salvare Configurație din partea dreaptă a ferestrei.

Dacă aveți întrebări cu privire la informațiile din articol, ni le puteți comunica prin email la adresa support@blugento.ro.

Ați primit răspuns la întrebare?