Pentru a vizualiza toate comenzile plasate în magazinul online, accesați tabul Vânzări > sub-tabul Comenzi. Pentru a selecta și a vizualiza o comandă, se apasă butonul Vizualizare.

De asemenea comenzile pot fi identificate sau filtrate după: numărul comenzii, data creării, numele de facturare sau de expediere, preț sau starea comenzii.

În interiorul unei pagini de comenzi veți regăsi secțiuni separate cu informațiile completate de către client în momentul plasării comenzii:

  • Adresa de facturare.

  • Adresa de livrare.

  • Produsul/produsele comandate.

  • Cantitățile comandate.

  • Metoda de plată dorită.

  • Metoda de livrare aleasă.

  • Subtotalul comenzii

Notă: Orice comandă nou plasată pe magazin, va avea statusul Pending.

Înainte de procesarea oricărei comenzi (facturare și expediere), verificați cu atenție corectitudinea informațiilor din comandă.

  1. Emiterea facturii

Dacă doriți să emiteți factura comenzii, apăsați butonul Factură din dreapta sus, și veți fi redirecționați la secțiunea de facturare a comenzii. Apăsați pe butonul Trimite Factură din colțul din dreapta jos a paginii.

Pentru mai multe informații vă recomandăm să citiți și articolul

Notă: După emiterea facturii, comanda va avea statusul Processing

2. Emiterea documentului de transport (emiterea AWB-ului)

Dacă doriți să emiteți documentul de transport a comenzii ( sau AWB-ul - în cazul în care aveți un curier integrat), apăsați butonul Expediere din dreapta sus și veți fi redirecționat la secțiunea de expediere a comenzii. Apăsați mai apoi pe butonul Trimite Livrare din colțul dreapta jos a paginii.

Pentru mai multe informații vă recomandăm să citiți și articolul

Notă: După ce factura și livrarea sunt emise/generate, comanda va avea statusul Complete.

Pentru mai multe informații legate de statusul comenzilor vă recomandăm să citiți și articolul

Ai găsit răspunsul căutat?