Toate colecțiile
Clienți & Grupuri clienți
Diferențierea prețurilor de produse, în funcție de grupurile de clienți
Diferențierea prețurilor de produse, în funcție de grupurile de clienți

Crearea grupurilor de clienți

Blugento avatar
Scris de Blugento
Actualizat cu mai mult de o săptămână în urmă

La ce se folosesc grupurile de clienți?

Prin intermediul Grupurilor de clienți  veți putea stabili prețuri diferențiate pe anumite produse și de asemenea veți putea stabili diverse campanii/promoții pe categorii/subcategorii specifice de produse. 

Adaugare grupurilor de clienți

Pentru a adăuga un grup nou de clienți accesăm din panoul de administrare
tabul Clienți > Grupuri de clienți.

În următorul pas accesăm butonul Adăugare Grup Clienți colțul dreapta sus.

În pagina nou deschisă este necesar să introducem numele grupului (de recomandat o denumire sugestivă - ex: Clienți Fideli), iar mai apoi este necesar să selectăm o clasă de taxare.

În exemplul nostru vom adăuga două grupuri de clienți cu denumirile: Clientii fideli si Parteneri, iar ca și clasă de taxare pentru aceștia vom alege Clienții finali, respectiv Companiile impozabile.

Odată adaugat un grup nou de clienți îl vom regăsi în panoul de administrare în secțiunea: Clienți > Grupuri de clienți.

Diferențierea prețurilor de produse în funcție de grupul de clienți:

În interiorul produsului vom accesa subtabul "Prețuri" din meniul vertical din partea stângă. În această secțiune vom avea prețul de baza (ex: 150 RON), iar sub aceasta vom regăsi "Preț grupat" în interiorul căruia vom putea adăuga preț diferit pentru fiecare grup de clienți în parte  (butonul Adăugare Preț Grup)

În meniul nou deschis, deasupra butonului Adaugare Pret Grup selectăm din dropdown Grupul de Clienti (în cazul nostru Clienti fideli) și setăm un preț preferențial diferit față de cel de bază (ex: 130 RON).

Astfel, am adăugat un preț preferențial de 130 RON pentru grupul de clienți Clienți fideli.
Urmând același proces, vom putea adăuga preț diferențiat și pentru alte grupuri de clienți.
După inserarea prețurilor diferențiate, vom salva modificările efectuate (butonul Salvare) din partea dreapta sus.

Testarea

Pentru a verifica prețul afișat clientului (dintr-un grup specific) introducem un client de test în grupul de clienți dorit (ex: Clienti fideli) din cele create în prealabil.

Accesăm Clienți > Gestionare Clienți din panoul de administrare.

În aceasta secțiune vom avea lista clienților înregistrați în magazin. Din  această listă, selectăm clientul de test (un client creat în prealabil de către administratorul magazinului).
Aici accesăm butonul Informații Cont din meniul vertical din partea stangă, iar de la secțiunea Grup* selectăm grupul (ex: Clienți fideli)  din care dorim să facă parte clientul (ex: Clienți fideli) iar apoi apăsăm butonul  Salvare client din partea dreapta sus.

Pentru testarea efectiva, ne vom loga in magazin, utilizand clientul de test, dupa care vom accesa produsul (din catalogul magazinului) și vom regăsi prețul preferențial pe care l-am setat în prealabil (ex: 130 RON).

Te-ar putea interesa și articolul despre

Ați primit răspuns la întrebare?