Pentru importarea produselor in eMAG prin intermediul modulului dezvoltat de catre cei de la Zitec, trebuie sa efectuati urmatorii pasi:

1. Importarea categoriilor din eMAG in magazinul dvs.

Importarea categoriilor se face apasand butonul Import Categories and Characteristics, din sectiunea Emag Marketplace > Categories and Characteristics Mapping.

2. Asociati categoriile din eMAG, cu cele din magazinul dvs. cu ajutorul butonului Adaugare Nou, 

dupa apasarea butonului Adaugare Nou, mapati categoria din eMAG, cu cea din magazinul dvs., dupa care salvati modificarile cu ajutorul buonului Salvare.

3. Asociati caracteristicile produselor din eMAG cu cele din magazinul dvs., din tab-ul Characteristics Mapping

Note:

A. Caracteristicile marcate cu steluta rosie, trebuie mapate in mod obligatoriu, celelalte sunt optionale.


B. Caracteristicile ce nu se regasesc in magazinul dvs., dar sunt obligatorii in categoria din eMAG pentru inserarea produselor, vor trebui create si asociate produselor din magazin.

Aici gasiti un articol cu pasii necesari crearii caracteristicilor in Blugento


C. Valorile caracteristicilor din magazinul dvs., trebuie sa respecte criteriile celor de la eMAG, pentru a putea fi importate produsele. Criteriile se regasesc in contul dvs. de Marketplace, sectiunea Produse > Adauga produs,

aveti si exemple de valori ale caracteristicilor in Blugento, in dreptul fiecarei caracteristici din zona de mapare.

Dupa asocierea caracteristicilor specifice produselor, completati ultimele informatii necesare in sectiunea Catalog > Gestionare produse > selectati produsul dorit > tab-ul eMag Marketplace.

eMag Id - In cazul produselor deja introduse in emag, se insereaza Id-ul emag.

Brand - Se inserează numele producatorului

EAN - Se insereaza codul ean al produsului daca in categoria din emag cod ean este caracteristica obligatorie. In caz contrar, se poate lasa necompletat.

Dupa completarea ultimelor informatii, setati optiunea Visible in eMag Marketplace pe Da si salvati produsul, pentru a fi trimis in eMag.


3. In cazul in care produsele nu ajung in eMAG Marketplace, veti primi pe email, notificari specifice produselor (cauza pentru care nu au fost importate pordusele in eMAG).

Nota: Verificati sectiunea SPAM/JUNK a email-ului.

De asemenea, puteti vizualiza eventualele mesaje de informare/erori legate de trimiterea produselor in sectiunea Emag Marketplace > EMAG Reports.

ID Produs - id-ul produsului afisat in sectiunea Catalog > Gestionare produse

Stare - statusul produsului (processing/send)

Mesaj - se afiseaza mesajul returnat din emag. In cazul in care produsul a fost trimis, se afiseaza mesajul "No errors". Dacă este afisat un alt mesaj va trebui verificat punctual produsul conform specificatiilor primite de la eMag, si solutionata situatia. După solutionare, se retrimite produsul către eMag.


Daca aveti si alte intrebari legate de importarea produselor, va rog sa ne contactati prin email la adresa support@blugento.ro.

Ai găsit răspunsul căutat?